Ga naar de homepage

Suncamp aanvullende voorwaarden

Op alle campingvakanties en aanbiedingen op deze website en op de met ons gesloten overeenkomsten zijn, in aanvulling op de ANVR Reisvoorwaarden, de onderstaande Suncamp aanvullende voorwaarden van toepassing.

1. Betaling

1.1. Aanbetaling
Direct na boeking dient 30% van de reissom, vermeerdert met de reserveringskosten, de bijdrage Calamiteitenfonds en de kosten van een evt. annuleringsverzekering te worden voldaan.

1.2. Restantbetaling
Het restant van de reissom dient uiterlijk zes weken voor vertrek bij ons binnen te zijn.

1.3. Vertrek binnen zes weken
Indien de boeking binnen zes weken voor de vertrekdatum gedaan wordt, dient de volledige reissom direct voldaan te worden.

2. Annulering door de reiziger

Indien een boeking wordt geannuleerd kan Suncamp, naast evt. verschuldigde reserveringskosten, de volgende annuleringskosten in rekening brengen:
- De aanbetaling: bij annulering tot de 42ste kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdatum
- 60% van de reissom: bij annulering vanaf de 42ste kalenderdag (inclusief) tot de 28ste kalenderdag (exclusief) vóór de vertrekdatum
- 90% van de reissom: bij annulering vanaf de 28ste kalenderdag (inclusief) tot de vertrekdatum
- De volledige reissom: bij annulering op de vertrekdatum of later

3. Klachten en feedback

Iedereen bij Suncamp doet zijn uiterste best om jouw vakantie zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Wij zijn ons echter bewust dat er tijdens jouw reis/vakantie natuurlijk wat mis kan gaan.

3.1 Tijdens de reis
Heb je tijdens je verblijf vragen en/of opmerkingen? Maak deze dan direct kenbaar bij de camping(receptie) of bij de beheerder van de accommodatie. In de meeste gevallen kunnen zij je direct van dienst zijn.

Wordt er geen passende oplossing aangedragen, neem dan contact op met ons kantoor:
- Maandag t/m vrijdag tussen 08.30 - 20.00 uur en op zaterdagen tussen 9.00 en 16.30 via 0031-(0)488-454245
- Buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op een speciaal noodnummer. Dit nummer heb je ontvangen bij jouw reisbescheiden.

3.2 Na de reis
Het is absoluut niet prettig als jouw vakantie niet geheel naar wens is verlopen. Dit trekken wij ons zeker aan. Om het voor je op een prettige wijze op te lossen, is het zaak jouw opmerking(en) en misschien wel negatieve ervaringen zo snel mogelijk na thuiskomst (uiterlijk binnen 2 maanden na afloop van jouw vakantie) op papier te zetten en (indien van toepassing met foto’s) per post of e-mail naar ons op te sturen. Wij nemen jouw klacht in behandeling en komen hier binnen één maand op terug.

Belangrijk om te weten:
- Mondelinge klachten en/of opmerkingen kunnen wij niet als officiële klacht in behandeling nemen.
- Een klacht die ter plaatse niet is gemeld, kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Een klacht die ter plaatse niet naar tevredenheid is opgelost, maar niet bij ons kantoor is gemeld - waardoor wij als organisatie geen mogelijkheid hebben gehad een oplossing aan te dragen - kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Wij horen graag wat je vond van jouw vakantie. Daarom krijg je van ons na jouw reis een enquête per e-mail toegestuurd. Opmerkingen/klachten die via dit formulier aan ons kenbaar worden gemaakt kunnen niet als klacht worden verwerkt.

4. ANVR

Suncamp houdt zich als lid van de ANVR aan de voorwaarden zoals deze verwoord worden in artikel 12 van de ANVR Reis- en Boekingsvoorwaarden.

De volledige ANVR Reis- en Boekingsvoorwaarden kun je hier downloaden.