Ga naar de homepage

Telefoonnummer: 0488-454245 Klik hier voor alle openingstijden

Algemene voorwaarden

Informatie & reserveringen

 

Openingstijden:
Ma-Vr 08.30 - 17.00 uur en Za 9.00 - 16.30 uur .

SGR

Stichting Garantiefonds Reisgelden (SGR)

Suncamp holidays (KvK nr. 10142918) is aangesloten bij SGR. Je kunt dit controleren via www.sgr.nl. Binnen de grenzen van de SGR-garantieregeling vallen de op deze internetsite gepubliceerde reizen onder de garantie van SGR.

Deze SGR-garantie houdt in dat de consument ervan verzekerd is dat zijn vooruitbetaalde reisgeld wordt terugbetaald als de wederpartij door financieel onvermogen de overeengekomen prestatie niet kan nakomen.

Voor zover de overeenkomst mede het vervoer omvat en de plaats van bestemming reeds is bereikt, wordt zorg gedragen voor de terugreis.

De voorwaarden van Stichting Garantiefonds Reisgelden kun je hier nalezen: Garantieregeling SGR.

ANVR

Ons bedrijf is aangesloten bij het Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen en bij de Vereniging van ANVR-Reisorganisatoren. Deze vereniging hanteert strenge normen voor het lidmaatschap en bevordert de kwaliteit van de reizen en van de informatie daarover.

De reizen op deze website worden aangeboden onder het beding dat de ANVR-Reizigersvoorwaarden van toepassing zijn op alle aanbiedingen op deze website tenzij uitdrukkelijk wordt aangegeven dat dit niet het geval is. Deze Reizigersvoorwaarden staan afgedrukt in de ANVR brochure.

Het boekingskantoor zal je (op verzoek) een exemplaar van deze brochure verstrekken. De brochure bevat de ANVR Boekingsvoorwaarden, de ANVR Reisvoorwaarden, de voorwaarden van de Stichting Garantiefonds Reisgelden, de voorwaarden van het Calamiteitenfonds en andere belangrijke informatie.

Meer informatie over de ANVR kun je hier nalezen: Download hier de ANVR informatie brochure: "Alles wat je moet weten als je op reis gaat." De ANVR-Reizigersvoorwaarden kun je hier downloaden: ANVR-Reizigersvoorwaarden

Wil je meer informatie over Duurzaam Toerisme en wat Suncamp onderneemt om een steentje bij te dragen? Klik dan hier.

Suncamp aanvullende voorwaarden

Op alle campingvakanties en aanbiedingen op deze website en op de met ons gesloten overeenkomsten zijn, in aanvulling op de ANVR Reisvoorwaarden, de onderstaande Suncamp aanvullende voorwaarden van toepassing.

1. Betaling

Voor alle reserveringen gelden de onderstaande betalingsvoorwaarden.

Boekingen voor het jaar 2020 die vóór 1 juni 2020 zijn gemaakt
Aanbetaling: 30% van de reissom, vermeerderd met reserveringskosten, de bijdrage Calamiteitenfonds en de eventuele annuleringsverzekering. Deze aanbetaling dient uiterlijk twee weken na ontvangst van de factuur betaald te zijn.

Boekingen voor het jaar 2020 die vanaf 1 juni 2020 zijn gemaakt
Aanbetaling: € 99, vermeerderd met reserveringskosten, de bijdrage Calamiteitenfonds en eventuele extra’s. Deze aanbetaling dient uiterlijk twee weken na ontvangst van de factuur betaald te zijn.

Boekingen met aankomst in 2021
De betaling voor boekingen die gemaakt worden tot en met 31 januari 2021 moet worden gedaan in drie delen.
  • Deel 1: De aanbetaling van € 99, vermeerderd met reserveringskosten, bijdrage Calamiteitenfonds en eventuele extra’s. De aanbetaling dient uiterlijk 2 weken na ontvangst van de factuur betaald te zijn.
  • Deel 2: Uiterlijk 1 februari 2021 moet je een tweede aanbetaling gedaan hebben ter hoogte van 25% van de reissom.
  • Deel 3: Het resterende bedrag moet je uiterlijk 4 weken voor de aankomstdatum hebben voldaan. 
Boek je vanaf 1 februari 2021 een campingvakantie bij Suncamp? Dan betaal je jouw vakantie in twee delen.
  • Deel 1: De aanbetaling is 25% van de reissom, vermeerderd met reserveringskosten, de bijdrage Calamiteitenfonds en de eventuele annuleringsverzekering. De aanbetaling dient uiterlijk twee weken na ontvangst van de factuur betaald te zijn.
  • Deel 2: De restantbetalingmoet je uiterlijk 4 weken voor de aankomstdatum voldaan hebben.

2. Annulering door de reiziger

Aankomst in 2020
Annuleringsvoorwaarden SunLodge

SunLodges zijn onze eigen luxe glamping-accommodaties. Annuleer jij zelf jouw SunLodge-boeking bij SunLodge? Dan brengen wij, afhankelijk van hoe ver van tevoren jij annuleert, de volgende annuleringskosten in rekening. Deze annuleringskosten zijn nog zonder de verschuldigde reserveringskosten.

  • Bij annulering tot 21 dagen vóór de vertrekdatum: de aanbetaling;
  • Bij annulering vanaf 21 tot 7 dagen vóór de vertrekdatum: 50% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf 7 dagen tot dag vóór de vertrekdatum: 75% van de reissom;
  • Bij annulering op de vertrekdatum of later: de volledige reissom

Annuleringsvoorwaarden Suncamp

Annuleer jij zelf je boeking bij Suncamp? Dan brengen wij, afhankelijk van hoe ver van tevoren jij annuleert, de volgende annuleringskosten in rekening:

  • Bij annulering tot de 28ste kalenderdag vóór de vertrekdatum: de aanbetaling;
  • Bij annulering vanaf de 28ste kalenderdag tot de vertrekdatum: 90% van de reissom;
  • Bij annulering op de vertrekdatum of later: de volledige reissom

Annuleringen worden door ons alleen verwerkt op werkdagen (ma-vr) tussen 8:30-17.00 uur en op zaterdag tussen 09:00 - 16:30 uur. Het tijdstip en de dag van annulering is leidend. Wanneer een annulering na werktijd wordt gemeld, gaat de annulering in op de eerstvolgende werkdag.

Aankomst in 2021
Annuleringsvoorwaarden Suncamp

Annuleer jij zelf jouw boeking bij Suncamp? Dan brengen wij, afhankelijk van hoe ver van tevoren jij annuleert, de volgende annuleringskosten in rekening. Deze annuleringskosten zijn nog zonder de verschuldigde reserveringskosten. Het kan zijn dat voor sommige accommodaties andere annuleringsvoorwaarden gelden. Die kun je terugvinden bij de accommodatiespecificaties.

  • Bij annulering tot de 42e kalenderdag vóór de vertrekdag: de aanbetaling maar niet meer dan 35% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 42e kalender dag tot de 28e kalenderdag vóór de vertrekdag: 35% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 28e kalenderdag tot de 21e kalenderdag vóór de vertrekdag: 40% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 21e kalenderdag tot de 14e kalenderdag vóór de vertrekdag: 50% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 14e kalenderdag tot de 5e kalenderdag vóór de vertrekdag: 75% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf de 5e kalenderdag tot de vertrekdag: 90% van de reissom;
  • Bij annulering op de vertrekdag of later: de volledige reissom
Annuleringsvoorwaarden SunLodge

SunLodges zijn onze eigen luxe glamping-accommodaties. Annuleer jij zelf jouw SunLodge-boeking bij Suncamp? Dan brengen wij, afhankelijk van hoe ver van tevoren jij annuleert, de volgende annuleringskosten in rekening. Deze annuleringskosten zijn nog zonder de verschuldigde reserveringskosten.

  • Bij annulering tot 28 dagen vóór de vertrekdatum: de aanbetaling;
  • Bij annulering vanaf 28 tot 7 dagen vóór de vertrekdatum: 50% van de reissom;
  • Bij annulering vanaf 7 dagen tot dag vóór de vertrekdatum: 75% van de reissom;
  • Bij annulering op de vertrekdatum of later: de volledige reissom

Annuleringen worden door ons alleen verwerkt op werkdagen (ma-vr) tussen 8:30-17.00 uur en op zaterdag tussen 09:00 - 16:30 uur. Het tijdstip en de dag van annulering is leidend. Wanneer een annulering na werktijd wordt gemeld, gaat de annulering in op de eerstvolgende werkdag.

3. Klachten en feedback

Iedereen bij Suncamp doet zijn uiterste best om jouw vakantie zo optimaal mogelijk te laten verlopen. Wij zijn ons echter bewust dat er tijdens jouw reis/vakantie natuurlijk wat mis kan gaan.

3.1 Tijdens de reis
Heb je tijdens je verblijf vragen en/of opmerkingen? Maak deze dan direct kenbaar bij de camping(receptie) of bij de beheerder van de accommodatie. In de meeste gevallen kunnen zij je direct van dienst zijn.

Wordt er geen passende oplossing aangedragen, neem dan contact op met ons kantoor:
- Maandag t/m vrijdag tussen 12.00 - 17.00 uur en op zaterdagen tussen 09.00 en 16.30 uur via 0031-(0)488-454245
- Buiten kantooruren zijn wij bereikbaar op een speciaal noodnummer. Dit nummer heb je ontvangen bij jouw reisbescheiden.

3.2 Na de reis
Het is absoluut niet prettig als jouw vakantie niet geheel naar wens is verlopen. Dit trekken wij ons zeker aan. Om het op een prettige wijze voor je op te lossen, is het zaak jouw opmerking(en) en misschien wel negatieve ervaringen zo snel mogelijk na thuiskomst (uiterlijk binnen 2 maanden na afloop van jouw vakantie) op papier te zetten en (indien van toepassing met foto’s) per post of e-mail naar ons op te sturen. Wij nemen jouw klacht in behandeling en komen hier binnen één maand op terug.

Belangrijk om te weten:
- Mondelinge klachten en/of opmerkingen kunnen wij niet als officiële klacht in behandeling nemen.
- Een klacht die ter plaatse niet is gemeld, kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Een klacht die ter plaatse niet naar tevredenheid is opgelost, maar niet bij ons kantoor is gemeld - waardoor wij als organisatie geen mogelijkheid hebben gehad een oplossing aan te dragen - kunnen wij niet in behandeling nemen.
- Wij horen graag wat je vond van jouw vakantie. Daarom krijg je van ons na de reis een enquête per e-mail toegestuurd. Opmerkingen/klachten die via dit formulier aan ons kenbaar worden gemaakt kunnen niet als klacht worden verwerkt.

4. ANVR

Suncamp houdt zich als lid van de ANVR aan de voorwaarden zoals deze verwoord worden in artikel 12 van de ANVR Reizigersvoorwaarden.

De volledige ANVR Reizigersvoorwaarden kun je hier downloaden.